poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Przyszedł czas pokazać prace z warsztatów z Enczą w ZPTowni Poznań :) 

Najpierw praca na blejtramie...
Ale sie przy niej namęczyłam (umysłowo :)
 Najgorsza była praca tzw koncepcyjna.
Jak połączyc zdjęcie mojej córy i fajny wykrojnik lalki/modelki?
Myślałam długo i wyszło coś takiego: 


Teraz kartka w "różowej aranżacji"...
 Pierwszy raz robiłam pracę skłądającą się z tak wielu warstw (po 2/3 kosteczki) Ale było warto!

I ta sama kartka w innej stylizacji...

Teraz druga kartka w tonacji beżowo-brązowo-miętowej...

I ta sama kartka w innej aranżacji...

Przepiękne zdjęcia wykonała Ania- fotograf z ULICY RADOSNEJ 
Bardzo dziękuję!

1 komentarz:

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...