czwartek, 24 lipca 2014

Album-kronika dla mojej Mamy!

Na urodziny dla mojej Mamy przygotowałąm album-kronikę jej nadchodzącego roku.
 Wymyśliłam sobie, że dostanie album, w którym co miesiąc będzie "musiała" wkleić i opisać swoje zdjęcie. Album rozpoczyna się i kończy w miesiącu lipcu (bo wtedy sa jej urodziny :) Za rok spotkamy sie znowu na imprezie urodzinowej i zobaczymy jej dzieło :) 



 Swoją pracę rozpoczynałam od czystej bazy albumowej ..
Teraz okładka wygląda tak:


Wszystkie boki kart przemalowałam farbą (stare złoto).
 Na wierzch wybrałam papier w kolorze turkusu i złota. Bardzo spodobało mi się to połączenie! 


Po otwarciu mozna zobaczyć jubilatkę (zdjęcie sesyjne).
Obok na okładce ukryłam list z instrukcją użytkowania albumu. :)


Tył albumu jest już skromniejszy :) ale w pełni widać cudny papier :)


W tylniej kieszonce albumu umieściłam tagi ,aby Mama mogła podpisywać swoje zdjęcia. 
Każdy tag ozdobiłam pieczątkami ("Jestesmy z Ciebie dumni", "To jest Twój czas", "Wazne sa tylko te dni, których jeszcze nie znamy..", "Najlepsze prezenty ukryte są w sercach"...) 


Karty albumu podpisane są nazwami miesiąca ...




Dołożyłam jeszcze malenki kluczyk i budzik w kolorze starego złota ) 


Album już jest gruby, a gdy wypełni się zdjęciami ... :) 




Napis wykonałam z literek samoprzylepnych, które wybrały moje dzieci :) 
Uwielbiają wszystko co się błyszczy :)




Już niedługo album trafi do adresatki :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...