poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kartka- Albumik ślubny 

Tak jak obiecałam cały czas bawię się w albumiki harmonijkowe. 
To jest albumik ślubny na specjalne zamówienie :) 
Wykonałam go z papierów UHK GALLERY "Morskie opowieści".

 Na warsztatach Groszek zachęcała do eksperymentowania (wg niej te morskie papiery świetnie nadają się też na ślubne klimaty :) Postanowiłam spróbować i wyszło świetnie (moim zdaniem :) 

Oto moje dzieło : 

 Kolory - wiadomo : biało-niebieskie z akcentami czerwonego :)


Kolekcja "Morskie opowieści" ma wiele fajnych napisów. Wybrałam tylko te, które kojarzą mi się ze ślubem (np Morza miłości, Niegasnącej nadziei, Bezpiecznej przystani...)


Kotwica też może być ślubnym motywem ;) 





 Para młoda z wykrojnika :) w otoczeniu materiałowych serduszek :) 




Na wewnętrznej okładce zostawiłam miejsce na włożenie własnoręcznie napisanych życzeń lub np kuponu Lotto (taka mała reklama :) 








Przesyłka poszła w świat - Mam nadzieję, że spodoba się adresatom :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...