piątek, 7 sierpnia 2015

Wakacyjne motywy.....


 Po wakacyjnych spotkaniach w Szamotułach u Mileny z Niepowtarzalnej Kartki wpadłam w sidła motywów marynarskich. Oto efekty mojego zauroczenia :) 



 Najpierw robiłam poduchę i torby płócienne - transferem lawendowym zrobiłam napois "Summer Time" a chorągiewki wykonałam jako decupage na tkaninie. Dekoracyjny sznurek ozdobiłam niebieskimi guziczkami... 


W łazience na parapecie dumnie wypina pierś statek pamiątka z Dąbek. a obok niego...



...postawiłam drewniane rybki- świeczniki pomalowane i postarzane (zabawa w przecierkę z białą i szarą farbą)



 Dodatkowo każda rybka ma na ogonie nałożoną masę strukturalną, opleciona jest sznurkiem z muszelkami, guzikami i  morską przywieszką. 




 Napisy podpowiedziały mi dzieci :) 
"AHOJ"
"BUL ,BUL" 


 Łazienka zyskała wakacyjny klimacik :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...