wtorek, 11 lutego 2014

Coś dla Pana z melonikiem :)

A teraz kartka dla mężczyzny... mam nadzieję, że to widać :)



Kartka w kolorach brązu i beżu...



z dodatkiem cekinów dla większego błysku... 


trzech warstw papieru postarzanego i wytuszowanego...


oraz z dodatkiem kwiatków.


W czasie gry ja robiłam karteczkę moja córa też "pracowała". 
Wyszło jej świetnie!


----------------------------------------------------------------------------------------

Kartkę zgłaszam na wyzwanie 3 "CEKIN"
http://kartkoweabc.blogspot.ie/2014/02/wyzwanie-3-c-jak-cekin.html


2 komentarze:

  1. Super kartka świetna robota dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna, ni tylko dla faceta :-)

    Magda, sugeruję wyłączyć autoryzację, bo odcyfrowywanie tych durnych cyferek nie zachęca do zostwienia komentarza :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...