niedziela, 9 lutego 2014

Moja pierwsza praca na blejtramie...

Na początku praca i moje miejsce pracy wyglądało tak: 

a na końcu tak : 


To cudne zdjęcie wykonała zaprzyjaźniona pani fotograf - Ania :))




Wokół zdjęcia nałożyłam pastę strukturalną (imitacja śniegu), ponaklejałam guziki i nałożyłam perełki w płynie.



Ze starych patyczków szaszłykowych porobiłam kompozycję
 (lekko je podtuszowałam aby kolor pasował do całości).
Dodatkowo w masę "powtykałam" przeźroczyste kuleczki ,które wypadły z woreczka przeciw wilgoci= przypominają mi kuleczki gradu :))



Musiał też być napis..



Oraz "zeszklone" winogrona z zielonymi liśćmi- ozdóbka ze starego stroika świątecznego...


Całość bardzo mi się podoba :)))
Dziś powędruje do moich teściów. Mam nadzieję, że zawiśnie na ich ścianie...


Zgłaszam moja pracę na wyzwanie:

Wyzwanie #6 - "Mroźnie i skrzyście" 

 http://pracownia-i-kropka.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...