niedziela, 29 czerwca 2014

Album na zakończenie klasy I dla wychowawczyni 

 Album składa się z prac palstycznych wykonanych przez pierwszoklasistów dla ukochanej pani :) 

 Moje zadanie polegalo na zrobieniu okładki i złożeniu wszystkiego w całość.
 wszystkie prace nakleiłam na kolorowe kartki dodając czasami paski bristolu dla ozdoby 




 Na przedostatniej stronie umieściłąm zdjęcia klasy i pani wychowawczyni z życzeniami...
 Zrobiłam też miejce gdzie wkleiłam imiona wszystkich dzieci z klasy ...
 Na pierwszej stronie umieściłam zdjęcie klasy a u dołu napis z cudną kompozycję z kolorowych kwiatów.

 Po zbindowaniu album przezentował sie kolorowo i radośnie :) 

1 komentarz:

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...