poniedziałek, 30 czerwca 2014

Podziękowania z okazji 20-lecie istnienia 
Domu Pomocy "Klub Ogrody"

Okazja wyjątkwa -  Seniorzy chcieli podziekować wszystkim pracownikom Klubu.
Jak wyrazić całą wdzięczność za serce, troskę i zaangażowanie w swoją pracę? 
Seniorzy ułożyli wierszowane życzenia i poprosili mnie o jakąś kartkę na tę okazję...
Stwierdziłam,że taka okazja wymaga czegoś większego i tak powstały życzenia na blejtramie. :)  

Wszystko zrobiłam w tonacji biało- kremowej...


 Umieściłam na nim zdjęcia pracowników Klubu...


 Dodałam życzenia dla nich....


 Ramka prezentowała sie tak...


 Oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów, warstw i lekkiego szarpania brzegów :) 


 Pojawiły się też tekturki z cyfrą 20 :) 






 Postanowiłam się też pobawić pastą strukturalną i szablonami.
 Za ich pomocą powstał ptaszek na gałązce...


 Ten sam motyw ptaka pojawil sie na ruchomym tagu 
- tym razem ptak powstał ze srebrnej pasty satynowej. 


Bardzo się cieszę, że mogłam wykonać to zadanie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...