niedziela, 5 października 2014

   A ja już myślę o cudnej zimie w mieście ... :) 

Wiem...- jesień w rozkwicie a ja myślę o zimie???
 Ale chyba taka zima mogłaby być :) 
Zrobiłam stojącą ozdobę w kształcie prostokąta - stoi na szafie obok muszelek z wakacji :) 

Powstał fragment zimowego miasta nocą: 


 Dodałam cudowne białe pomponiki na taśmie i sztuczny śnieg ...


 Zabłąkał się tu nawet samotny jeleń :) 







Na wieczornym niebie muszą być gwiazdy - tu z czarnych błyskotek :)




Nawet na dachach kamieniczek leży śnieg :) 




Prace zgłaszam na wyzwanie "Scrappin-fantasies" 

http://scrappin-fantasies.blogspot.com/2014/10/czwartek-z-moodboardem.html


- na przekór :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...