niedziela, 12 października 2014

Moje wspomnienia z Craftowego spotkania w Poznaniu :)

Z KIT-u zakupionego na zlocie powstała praca inspirowana miejscem, kolorem i klimatem tego spotkania ... 
Jest to przestrzenna kompozycja do postawienia na biurku lub komodzie. 
Kolory dominujące to zielono-turkusowo-różowy = gdy na nie patrzę to czuję lato i imprezę na dworze... :) Tak się czułam na zlocie! 
Bazą pracy było opakowanie po zegarze :) Dlatego właśnie on jest obecny w mojej pracy...
Zegar - odmierza nam czas na scrapowanie :) 



Zegar zrobiony przy użyciu pasty satynowej Dally  Art- kolor zielny :)
 Pod spodem widać "mini wąsy", których nie było w zestawie, ale idealnie pasują do moich wspomnień :) 



Tył pracy ozdobiony przepięknym papierem z motywem..



A na górze pośród kwiatów schował się stempelek ...


 Przy zegarze rozgościły się kwiaty, ćwieki i baloniki (potraktowane perłową mgiełką turkusową).


Z boku - na otwieranych ściankach umieściłam mapkę ze spotkania :)















Napis "Craft Party" umieściłam na tagu (dodatkowo ozdabiając go małymi cymilkami)
 - niech bije po oczach swoim blaskiem :)

















Pracę zgłaszam do "Zabawy z KIT-em" 

https://www.facebook.com/ogolnopolskie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...