niedziela, 20 marca 2016


40 rocznica ślubu 

Ważna chwila w życiu moich teściów - 40 lat razem! Postanowiłam więc wykonać dla nich coś na pamiątkę...
Zamiast tradycyjnego kwiatka dostali kompozycję ze sztucznych kwiatów na plastrze drewna. 


Nie malowałam drewna , aby zachować jego naturalne piękno. 


 Wykorzystałam za to różnokolorowe sztuczne kwiaty i błyszczące kropki :) 
Pojawiły się też tekturki na serduszkach. 

 Dodatkowo wykonałam album ze zdjęciami z ich ślubu. Opakowałam je we własnoręcznie zrobione pudełko ;) 


Album był gotowy , zakupiony kiedyś w Ikea :) 


Wszystko utrzymane jest w kolorach szarości- turkusu-bieli z elementami kolorowych dodatków (kwiaty, wycinanki) 






 Brzegi kartki spryskałam turkusową mgiełką perłową...







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...