niedziela, 10 kwietnia 2016

 Komunijne exploding boxy 

Czas komunijnych spotkań przed nami :) 
Już niedługo pudełka- pamiątki komunijne powędrują do swoich nowych właścicieli . 
Exploding boxy są wdzięcznym pomysłem na prezent. Piękne, efektowne i zaskakujące! 
W moje boxy zrobiłam z gotowej białej bazy, dodając papiery w kolorze niebieskim lub szarym. 


Obowiązkowo w środku musiała pojawić się figurka klęczącego chłopca - wszystkie boxy są przeznaczone dla chłopców. 


 Każdą ściankę uzupełniłam dodatkowymi ściankami, które uroczo otwierają się ukazując kolejne obrazki lub życzenia. 






 Wewnętrzne ścianki- powykrawałam wykrojnikiem brzegowym w kształcie chmurek.
 Dodatkowo chmurki umieściłam na ściankach - w końcu to podniosły dzień, gdzie wszyscy jesteśmy bliżej nieba :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...