niedziela, 24 kwietnia 2016



Moja próba mixmediowa na blejtramie :) 

Z okazji 18 urodzin mojej chrześniaczki postanowiłam pobawić się mixmediowo
 i zrobić coś z groszy zbieranych specjalnie na tą okazję. 

Wszystko chciałam utrzymać w czarnych kolorach z dodatkiem starego złota. Chciałam aby podkład nie był jednolity, więc ponaklejałam na niego stare gazety (o różnej grubości i fakturze) i dopiero to wszystko pomalowałam czarną farbą. 


Pień drzewa wykonałam ze sznurka do pakowania paczek. Obok stoi anioł wykonany z metalowych przywieszek (wszystko przykleiłam na żel medium, aby się lepiej trzymało).


 Konar drzewa zrobiłam z wielu warstw naklejanych monet groszowych (tutaj też przydało się żel medium). 
Całość wygląda interesująco - fajnie jest wykonać coś własnoręcznie dla kogoś bliskiego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...