środa, 27 kwietnia 2016



Pudełko z okazji narodzin dziewczynki Marcelinki :) 

Wyjątkowa okazja i wyjątkowy prezent na powitanie maleństwa! 
Exploding box jest świetną pamiątką z tego wydarzenia. 

Wybrałam papier  craftowy jako bazę - z niego wycięłam exploding box.
Na wierzch przykleiłam papiery w kolorach delikatnego różu cieniując jego brzegi.



 Środek pudełka zajmuje dumnie śpiący aniołek. 



Wierzch pudełka ozdobiłam gotową tekturką i wielkim różowym kwiatem. Wszystko stonowałam białym tuszem, aby uzyskać wrażenie subtelności i jednolitości. 





Wykorzystałam grafiki zrobione przez Agnieszka Hejda, Alicja Malon i Gosia Sitnik-Strugaru. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dawno mnie tu nie było.... Przepraszam!     Postanowiłam więc w skrócie nadrobić miniony rok i zrobić krótki przegląd moich nieopubl...